środa, 22 lutego 2012

Wyzwanie 2012 - cz. 3,Ocean - fale i perły / Challenge 2012 - pt. 3,Ocean - waves and pearls


Wszystko faluje w trendzie "Ocean" wg. ELLE. I ja postanowiłam pofalować....  sinamay i piórami:) 
I tak powstał nowatorski eksperyment z sinamay. Po raz kolejny przekonałam się jak bardzo plastyczne to tworzywo! Wprost nie mogłam uwierzyć jak łatwo wymodelować je w fale  w taki  sposób by środek stworzył toczek. 
Potem wystarczyło dodać nieco piór i perły ( w końcu to mus w trendzie ocean) i całość zamocować na opasce. 
Chciałam by całość kojarzyła się ze spienionymi falami uderzającymi o brzeg. I jak mi poszło?
Fotka jeszcze w resztkach zimowej aury ale czuć już wiosnę w powietrzu...:) Następny trend to "Pastele"  - już szykuje coś dużego i liliowego:) 


Fascynator/toczek inspirowany wodą

3 kolory łączą się - biały, blado niebieski, królewski niebieski

Perełki kolejny morski akcent  oraz podkręcone piórka symbolizujący fale

przejaskrawione ale dalej niezłe kolorki

górna warstwa przypominać ma białą piane tworząca się na końcu fali


Trend "Ocean" - ELLE 2/2012

inspirujące fale

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...