sobota, 12 maja 2012

Woalka maxi - czyli do ślubu na bogato

Ostatnio inspiracją do stworzenia ślubnej ozdoby była dla mnie fotografia ze ślubnego katalogu.  Urzekła mnie konstrukcja, asymetria i bogaty styl zdobienia. 
Zinterpretowałam to na swój sposób i powstały dwie ozdoby.
Myślę, że idealnie będzie pasować do koronkowej sukni ecru. Takiej w stylu retro lub  w kształcie litery A.
Ciekawa jestem czy znajdzie się Panna Młoda która tak samo jak ja zakocha się w tym designie.

Toczek z koronki wersja z kwiatami i woalką

Toczek pokryty koronką tylko z woalką



Woalka z kwiatami - na  bogato:)

Wersja tylko z woalem - mój faworyt!


2 komentarze:

  1. o jakie piekne te slubne fascynatory, mnie sie najbardziej podoba wersja tylko z woalem

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie ułożona woalka. śliczne, eleganckie ozdoby!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...