wtorek, 22 maja 2012

Wyraziste kolczyki! Lubę to!

Choć ozdoby do włosów to mój priorytet i ukochana pasja, zdarzy mi się zrobić koczyki lub naszyjnik. Tworzę z piór i tak żeby było odważnie , kolorowo i nietypowo. 
Tym razem wymyśliłam mono-kolczyki. Pojedynczy kolczyk do asymetrycznej fryzurki bądź do  jakiegoś hipisowskiego lub rockowego looku. 

Połączenie koloru jest tym co w nich najbardziej lubię. Także to jakie są lekkie, bo osobiście nie lubię ciężkich metalowych kolczyków ciągnących ucho do podłogi!

Można zdobyć taki kolczyk całkowicie za darmo, wystarczy wejść na profil Expose na FB https://www.facebook.com/ExposeFascynatory  i sprawdzić treść zadania!

monokolczyk  do letnich stylizacji - kolory fluo




moje ulubione połączenie - pierzasty kolczyk w chabrze i zieleni







1 komentarz:

  1. Rzekłabym, że są... soczyste :) Oczywiście mnie najbardziej podobają się z czerwienią.
    Gdzieś głęboko mam jednak zakodowany jakiś przesąd, że pawie pióra przynoszą nieszczęście, dlatego mimo, że je lubię unikam ich jak ognia.
    Pozdrawiam,
    Mag

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...