środa, 11 lipca 2012

Stroiki ślubne do sukni - suknie Pronovias 2013

Jakie dodatki do sukni ślubnej - Pronovias.

Kontynuuję temat o dobieraniu ozdoby do sukni ślubnej Dziś omówię wybrane sukienki ślubne firmy Pronovias na sezon 2013. Co mi się w nich podoba najbardziej? To, że kobieta w nie ubrana wygląda jak bogini, posągowo, jak jedna z mitycznych postaci. Materiały wydają się lekkie i zwiewne a dodatkowo urzekają mnie te kroje i wykończenia!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. Sukienka jak nimfa - sugeruję delikatny dodatek w postaci woalki , lub przepaski. Dwie sugestie poniżej. Pojedynczy kwiat we włosach dla tych, które chcą tylko udekorować koka. Zdecydowanie trzymamy się z daleka od dużych pierzastych stroików, szerokich oczek w woalkach i toczków!


opaska ze srebrem
biżuteria do włosów
kwiat - delikatny

2.  Ah, te fale! - suknia jest boska! Podoba mi się ten odcień kremu! Do niej od razu pasuje mi prosty model "Three Roses"  albo woalka z grubym oczkiem/ asymetryczna. Asymetria jest modna zatem ta suknia to mój numer jeden kolekcji.



prosty kwiat  do sukni bez udziwnień
delikatna woalka do połowy twarzy również pięknie się skomponuje
3. Syrena w cekinach. Piękna suknia z wcięciem w odpowiednim miejscu co podkreśli każdą talie, nawet tę najmniej widoczną!  Do takiej sukni-  nowoczesnej i z połyskiem - pasuje toczek również zdobiony błyskotkami lub cekinami. Podoba mi się ta suknia gdyż po ślubie będzie  to fajna suknia wieczorowa!

woalka ze świecidełkami - idealnie!
toczek "Ice Princess" ma błyskotki , pasujące do sukni!
4. Jedno ramiączko ze zdobieniem. Ta sukienka spokojnie może mieć dobrany ładny jednowarstwowy welon. Ale jeśli już toczek czy fascynator to polecam coś asymetrycznego. Woalka założona po przeciwnej stronie niż ramiączko będzie pięknie się prezentować. Możemy także założyć diadem lub jakąś biżuterię do włosów. Suknia jest taka piękna, że nie należy przesadzać z dekoracją głowy. To my powinnyśmy zwracać uwagę a nie natłok akcesoriów!

 
Opaska "Simbacu"


delikatna biżuteria do włosów
troszkę bogaciej - wersja dla lubiących przepych

Pamiętajcie, moje wybory są subiektywne ale też bazujące na sporym doświadczeniu. Każdy może mieć inne zdania a moje sugestie mogą nie pasować przy każdym typie urody!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...