piątek, 24 sierpnia 2012

Układanie woalki ślubnej / bridal veiling composition

Nie ma nic piękniejszego dla Panny Młodej jak woalka delikatnie  zakrywająca jej oblicze. Dodaje jej to tajemniczości, odrobiny nieiwnności, romantyzmu i klasy. 
Pokusiłam się o wykonanie kilku  zdjęć mojej siostrze w różnych woalkach. Powiem szczerze, że transformacje jaką przeszła jej buzia zachwyciła mnie i zaskoczyła. Woalka nadał jej lekkości, ulotności, bajkowego charakteru. Moja mała siostrzyczka wyglądała jakby właśnie miała udać się do kościoła na własny ślub. 
Postanowiłam pokazać jak wspaniale jest móc układać i bawić się woalką. Daje ona tyle różnych możliwości interpretacji i uczesań! Wystarczy odrobina wyobraźni i chęci by stworzyć wspaniałe stylizacje. 

Mam nadzieję, że ten post podpowie Wam  jak układać te delikatne ślubne siateczki. Dziś prezentuję dwa przykłady: "Nadin" oraz "Three Roses Woal". 

Three Roses  noszona może być tradycyjnie  na lewą lub prawą stronę



Zakładanie jest dziecinnie proste, łapiemy a końcówki woalki

I układamy na włosach z tyłu głowy mocując wsuwkami w kolorze włosów

Można upiąć woalkę by już nie zasłaniała oczu

Upinamy pod spód dołączonego klipsa tak by spinka łatwo się otwierała

Gdy mamy włosy spięte w kok, możemy dopiąć stroik z boku fryzury







Woalki takie jak "Nadin" mają już zdefiniowany kształt.



Teraz tylko trzeba zdecydować w jaki sposób wpiąć ten kształt  we włosy by najlepiej podkreślił urodę


Nie mamy tu takiej swobody układania  siateczki, jednak  jesteś niezależna od fryzjera!


Jedno wpięcie z którym sama sobie świetnie poradzisz!



Baw się układaniem woalki aż znajdziesz dla niej idealne położenie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...