niedziela, 3 marca 2013

MILITARNIE ale kobieco - czy da się?

Czy da się połączyć styl militarny ( tutaj w roli głównej ręcznie ćwiekowana kurtka) i romantyzm w postaci dodatków? Oczywiście, że się da! Jest mało rzeczy  w modzie, których się zrobić nie da. O tym wciąż przekonują mnie liczne blogi i  projektanci.
Ostatnio jestem rozdarta między lookiem casual a wieczorowym, bogatym stylem jak w poprzedniej stylizacji. Powiem szczerze wciąż szukam swej fashion way, wyrazistości, kwintesencji, ścieżki Jedi.... Miotam się między uwielbieniem prostoty i wygody a fascynacją bogatymi dodatkami jakie królują teraz w modzie. Dzisiejsza stylizacja jest wypośrodkowana pomiędzy rozkoszną wygodą a przepyszną przesadą w dodatkach.

Opaska jaką mam na sobie jest jednym z modeli jaką można nosić na co dzień. Ponieważ tworzę głównie na specjalne okazje, takie "zwyczajniejsze" modele są w moim portfolio dosyć rzadkie.  Założyłam ją do starannie wyprostowanych włosów. Można ją również nosić do koczków, i wygląda to naprawdę uroczo, jak robiła to Macademian Girl.
Makijaż powstał dzięki mojej przyjaciółce. Niestety moje talenty w makijażu ograniczają się do zrobienia podkładu i kompozycji z jednego cienia i kredki. Dlatego jeśli chcecie się dowiedzieć jak powstał ten soczysty make-up musicie udać się na stronę Gosi (TUTAJ). 













 all above photos by: Karolina Matuszewska 
Jacket - New Yorker , Green Top - Bershka, White jumper - seckond hand, Boots& Necklace - Primark, Jeggins - Miss Selfridge, Bag & Rings - Parfois, Hairband - Expose


 Above photos from blog macademiangirl.com

UWAGA!
OPASKA BĘDZIE DO ZDOBYCIA W GIVEAWAY
Szczegóły w kolejnym poście!

7 komentarzy:

  1. niesamowita opaska i makijaż oczu

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje mm za pierwszy koment! Opaska bedzie do wygrania za kilka dni w giveaway:)

    OdpowiedzUsuń
  3. opaska cudna, zarówno na włosach rozpuszczonych, jak i upiętych dobrze się prezentuje. w sam raz na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...zapomniałam dodać że wpisuje się świetnie w trend kwiaty we włosach:) dzięki kochana:)

      Usuń
  4. Wow ! świetny blog! Cudowne zdjęcia i takie ciekawe wpisy.. podziwiam.
    Byłoby miło gdybyś odwiedziła mojego bloga :) zapraszam na is-charlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak widać całkiem nieźle łączysz militaria z kobiecością. chyba też zabiorę się za tem trend.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...