czwartek, 11 lipca 2013

Lipcowy wysyp kolorów

Kochani, czy wam też upał doskwiera gdy jesteście w pracy?  Uwierzcie, trzymanie cieniutkiej igły i wyszywanie misternych aplikacji nie jest łatwe gdy dłonie pocą się niemiłosiernie w gorącym letnim powietrzu. Czas najwyższy by pomyśleć o urlopie i skorzystać ze słońca. 
Jednak zanim to nastąpi minie jeszcze około 3 tygodni zatem nie ma co marzyć, tylko brać się do zadań jakie sobie wyznaczyłam przed wakacjami.
Niebawem pracownie czeka wielka przeprowadzka. Mam nadzieję, że prędko pokaże wam nasze nowe miejsce pracy. To ogromne przedsięwzięcie, nawet nie wiecie ile pudeł i drobiazgów trzeba przetransportować. Dostalibyście zawrotu głowy gdybyście wiedzieli ile jest choćby samych piór:) Jednak w obecnym miejscu pracownia już po prostu pęka w szwach więc ku ogromnej radości przenosimy się w nową lokalizacje. To również będzie wiązać się z chwilowym brakiem kontaktu ale  jestem pewna, że będzie warto i w nowym miejscu powstanie piękna jesienna kolekcja 2013.

Dziś impresje z pracowni pokazujące moje materiały. Dodatkowo kilka zdjęć najnowszych modeli jakie stworzyłam jeszcze z myślą o pełni lata choć w zasadzie wyobraźnią jestem już w A/W 2013 a nawet dalej:)







6 komentarzy:

  1. Wow! These fascinators are just stunning! Love the creations! So much color!

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    OdpowiedzUsuń
  2. oj masz tych niteczek i drobiazgów ;) i materiałów. fajne kolorowe rzeczy mogłabym sobie u ciebie uszyć ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem fantazji nie starcza, tyle tego jest:) Pozdrawiam

      Usuń
  3. jesteś genialna, obserwuję.
    ***
    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu mody

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...