sobota, 28 stycznia 2012

Dobra krawcowa to skarb - z wizytą w Tango

  "Dobra krawcowa to skarb" - cytuję za prowadzącą "Dzień dobry TVN" Dorotą Wellman. W jednym z niedawnych odcinków rozmawiano o tym jak to małe pracownie krawieckie upadają, jest coraz mniej specjalistów w tej dziedzinie i że gdy już znajdzie się takowego należy trzymać się go niczym rzep bo takich ze świecą szukać. 
Poniekąd opinia ta jest  słuszna. Jednak wydaje mi się iż pracowni krawieckich, małych i  rodzinnych jest puki co całkiem sporo....puki co. Te najlepsze krawcowe, powoli zaczynają przechodzić na emerytury i zamykać zakłady. W tym zawodzie ciężko o kontynuacje, szkół mogących dać zawód krawca  jest coraz mniej. Kiedyś można było wykształcić się na tym kierunku w Szczecinie. Ale to już zamierzchłe dzieje. 
Więc może prawdą jest, że dobrej krawcowej należy się trzymać i dziękować, że ona jeszcze jest i działa, i że stawki wcale nie są takie wysokie.  Nie jeden wyjdzie z zakładu ze zdziwieniem na twarzy, gdy okaże się że za zaszycie wielkiej dziury w swojej markowej kurtce zapłaci  jedynie 10zł. A śladu po dziurze nie będzie.  I te wszystkie  wiszące na jednej nitce guziki jakimś cudem nagle mocniej zaczną się trzymać. 

Jeśli jesteś ze Szczecina i szukasz usług właśnie takiej specjalistki  polecę Ci tylko i wyłącznie Pracownie Krawiecką Tango. To jest mój skarb, nie tylko chodzę tam często ale i od niedawna szukam tam pomocy przy pewnych aspektach projektowania moich ozdób. Ciepła, przytulna atmosfera zachęca do częstych odwiedzin, a jak przyjemnie jest z Panią Anią poplotkować:) 
Poniżej impresje z pracowni.

Pani Ania w akcji

Studniówkowa sukienka prawie gotowa

kolekcja mini manekinków








Magda

2 komentarze:

  1. Oj prawda ! prawda ! dobra krawcowa to skarb. Wiem coś na ten temat,bo sama długo szukałam.
    Wreszcie znalazłam.Jest nią Pani Ania w parcowni TANGO.Zawsze uśmiechnięta,pogodna. Potrafi doradzić i dobrze uszyć..
    Polecam krawcową w TANGO.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez znalazłam super krawcową . Jest to Ania w Tango .
    Szyłam już kilka sukienek i wszystkie super uszyte.Najważniejsze ,że dobrze się w nich czuję .

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...