piątek, 10 lutego 2012

Toczki na wiosnę

Jeszcze ponad miesiąc do wiosny, ale ja już chciałam poczuć się jakby na termometrze było powyżej 10 stopni. Zaczynam używać ciepłych kolorów do swoich ozdób jak błękity, limonki i zielenie. 
Dziś przyszła pora na turkus. Zainspirowały mnie kolory Lazurowego Wybrzeża, które widziałam jako nastolatka. Odrobina tych kolorów została ujęta w nowym toczku. Postanowiłam nazwać go "Cannes" gdyż tam właśnie pojechałam kiedyś z wycieczką klasową i mam do tego miasta sentyment.
Poza tym  gdy założy się taki toczek można poczuć się jak gwiazda filmowa lat 30tych:) Nazwa więc bardzo adekwatna. 

Magda

w pracowni fascynatorów

toczek "Cannes"

W fascynatorze "Cannes"

Fascynator "Cannes"

fascynator "Cannes"

Fascynator "Cannes"

Fascynator "Cannes"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...