wtorek, 28 lutego 2012

Wyzwanie 2012 cz.4 - Pastele i przestrzenny fascynator / Challenge 2012 pt. 4 - Pastels and spacious fascinator

Kontynuując z moim wyzwaniem, czyli 10 trendów wg ELLE - 10 fascynatorów wg MNIE, dziś prezentuje wam "Pastele". 

Wybrałam bardzo lubiany przez wszystkie druhny i mamy nowożeńców kolor liliowy. Bardzo jaśniutki i delikatny. Zrobiłam fascynator  w  monochromie gdyż uznałam, że nie potrzebne mu towarzystwo innych kolorów. Liliowy fajnie też wygląda z bladym różem i miałam dylemat czy tak go skonstruować. Jednak  ten model można łatwiej dopasować do ubioru gdy jest w jednej tonacji. 

Ponieważ na zewnątrz tylko 5 stopni powyżej zera dałam sobie spokój z pokazaniem tego modelu w zestawie z sukienką, tylko czarny płaszczyk i szalik w zbliżonej tonacji. Resztę musicie sobie wyobrazić:)
Moje sugestia tutaj to czerń + liliowy. Jednak będzie też sprawdzał się mix liliowy + jasna cytryna, liliowy + biel, liliowy + ciemny fiolet  i na pewno liliowy + nude/ cielisty

Fascynator jest bardzo przestrzenny ale bardzo lekki, wrażenie lekkości potęgują piórka które go dekorują. 
Jak wam się podoba?
Następny  trend na tapecie to "Żółty/cytrynowy" - oj będzie szaleństwo! 

liliowy fascynator sinamay

fascynator jest na spince i bardzo intuicyjnie się go zakłada

jest na owalnym toczku i dlatego ładnie pasuje do kształtu głowy

tu widać rąbek żółtego i do niego też liliowy fajnie pasuje




A oto z czym można by założyć taką "konstrukcję":) Na pewno z czymś liliowym....







 ...ale żeby nie było zbyt mdło, trzeba dodać jakieś wstawki innego koloru, np. czerń.



ELLE 2/2012 - Pastelowy trend

Magda

1 komentarz:

  1. Świetny! Bardzo mi się podoba konstrukcja i te "wachlarzyki" :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...