piątek, 27 kwietnia 2012

Angielskie wesele i moda

Postanowiłam pokazać Wam autentyczne zdjęcia mojej znajomej Sian z Walii, która niedawno wybrała się na wesele swojej koleżanki. 
Poniżej urocze stylizacje z tego wesela pokazujące jak można świetnie zestawić fascynatory z sukienką ślubną i ubiorem gościa. 

Sian poznałam podczas pracy w irlandzkiej firmie i od razu się zaprzyjaźniłyśmy. Była tam projektantką torebek i odznaczała się fantastycznym gustem i wyczuciem stylu. Nic dziwnego, jej rodzina przyjaźni się z rodzina królewską (uwierzcie lub nie) i zawsze dbano w niej o odpowiedni ubiór.
Najbardziej lubiłam jej opowieści o tym jak to "Jej dziadek i babcia bywają u Królowej na herbatce " albo " Jak Książe William i Kate ukrywali się przed paparazzi na farmie jej ojca i wędzili razem szynkę:)". 

Ale wracając do ozdób włosów. Najbardziej podoba mi się chyba ozdoba siostry bliźniaczki Sian w niebieskim fascynatorze i kwiecistej sukience. 

Fantastycznie dobrane rękawiczki i fascynator w kolorze bladego różu


Panna Młoda w koronkowo - tiulowej sukience i w stroiku



Podgląd mody na angielskim weselu:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...