wtorek, 3 kwietnia 2012

Malinowy sorbet - fascynator z woalką / Raspberry sorbet - veiling fascinator

Muszę wam koniecznie pokazać model fascynatora jaki ostatnio został zamówiony! Szalenie mi się podoba ze względu na połączenie kolorów! 
Oryginalnie, model który się nazywa Chicago, powstał w fuksji i czerni. Jednak wpłynęło zamówienie na ten sam model, tylko z czernią zamienioną na ecru! Na początku zastanawiałam się co z tego będzie. Ale oglądając wynik finalny stwierdzam, że efekt jest bardzo ...apetyczny. 

Kojarzy mi się od razu z latem i lodami malinowo-waniliowymi:) Mniam, a szczęśliwa dziewczyna która go zamówiła mam nadzieję że poczuje się w nim wspaniale! 

P.S. Wiosna postanowiła potrzymać nas wszystkich jeszcze w atmosferze oczekiwania. Jest po prostu paskudnie na zewnątrz. Dlatego możliwość zajęcia się takimi fantastycznymi modelami sprawia, że w deszczowy dzień świat nabiera kolorków!:)


Wersja fascynatora Chicago  z kolorem ecru
taka modyfikacja jest bardzo apetyczna

Od razu ma się ochotę na powrót wiosny!
Lub na wycieczkę do cukierni na deser lodowy:)

Toczek retro w takiej kolorystyce bardzo mi się podoba
A tak prezentował się pierwowzór
Ciemna kolorystyka jest bardzo sexy ale też wieczorowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...