czwartek, 12 kwietnia 2012

Observe the Master - czyli jak nosić te fascynatory?

Wiele z  nas poszukuje w modzie autorytetu, wzoru do naśladowania lub guru które doradzi, powie co i jak nosić. 
Nie inaczej jest z fascynatorami. Za granicą jest wiele osób, które wyznaczają trendy w tej dziedzinie. Kogo natomiast możemy obserwować w Polsce.
Już mówię i spieszę donieść, że jest to mieszkająca ode mnie po sąsiedzku szalona, magiczna dziewczyna Tamara, której dzieckiem jest blog www.macademiangirl.blogspot.com
Dziewczyna ma talent do miksowania kolorów i stylów. Doskonale prezentuje obłędne połączenia fatałaszków. Przeciętny bywalec sieciówek łapie się za głowę i myśli OMG! a potem.... też chce taki zestaw!!
Zdjęcia mówią więcej niż słowa a zatem poniżej kilka fotek prezentujących jak można sprytnie łączyć stroiki, toczki i fascynatory w czaderskie zestawy!

w jednym z moich stroików, fantastycznie współgra z tymi spodniami rurkami

ten fascynatorek dobrany sprytnie do futra

Toczek z mojej pracowni komponuje się z asymetryczną spódnicą


Dżinsy i pióra ? Dlaczego nie:)


Mały koktajlowy toczek dopasowany do marynarki
----------------------------
UPDATE

Dziś pokazała się nowa stylizacja , od teraz chyba moja ulubiona a toczek nazywa się "Claudia":)



6 komentarzy:

  1. Uwielbiam Tamarę! Oczu nie można od niej oderwać!:) Chciałabym ją kiedyś spotkać na ulicy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na żywo jest przemiłą osobą:) I fantastycznie się ubiera:) Świetnie się z nią gada o modzie:) Zapraszam do Szczecina to zorganizuję spotkanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Magda, nie wiedziałam, że ja znasz!:) A ja też ze Szczecina jestem:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne - jestem zachwycona.!!! Czy jest szansa znaleźć na Twoim blogu jakiś prosty kurs robienia fascynatorów lub stroików. Jak nazywa się ten materiał o grubym splocie z ostatniego zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Materiał z ostatniego zdjęcia to oczywiście Sinamay:)

      Usuń
  5. a gdzie można ten sinamay zakupić ?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...