czwartek, 12 lipca 2012

Styliacaja na różowo - spódnica modułowa + fascynator

Kilka mieisęcy temu pisałam, że zaprojaktowałam kilka sztuk ubrań. Dostępne są one pod marką Z&Z i są to pojedyncze egzemplarze wykonywane w mojej pracowni wraz z Anną Zgórską. 

Dzisiaj wreszcie udało mi się pokazać jedną ze spódnic w stylizacji. Popatrzcie uważnie. Ten wzór wyszczupla! Przynajmniej mi się tak wydaje. Poza tym spódnica jest wygodna i świetnie pasuje do rożnych moich stylizacji na oficjalne spotkania. Fascynatorek dobrany do tego jest dyskretny i pasuje swoim różem  do modułów spódnicy.  

Miałam też troszkę czasu by pobawić się kolażem! W końcu jestem już dyplomowanym grafikiem komputerowym!;)   enjoy:)





spódnica - Z&Z , top - Primark, buty - CCC, fascynator - model "Ula"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...