czwartek, 2 sierpnia 2012

Fascynatory - aktualizacja sierpniowa

Pochwalę się kilkoma modelami, które  jak tylko powstały , pojechały do swoich właścicieli. Nie zdążyły się nawet pojawiać na sklepie. 

Dodatkowo wstępnie zaprezentuję zestaw ( na razie tylko w kolażu) jaki przyodzieję na weselę w tą sobotę. Ku mej wielkiej radości zaprojektowałam również toczek w turkusie dla mojej teściowej oraz kapelusik dla bratowej!  Więc ruszamy na wesele niczym angielskie ladies! Mam nadzieję, że zdjęcia pokaże wam już w przyszłym tygodniu!

Jeśli macie ochotę na odrobinkę modowej kreatywności, zapraszam do robienia zestawów modowych w domodi.pl, gdzie możecie miksować też moje fascynatory w kategorii "Akcesoria i dodatki"!

Tymczasem, kto może - ENJOY THE SUMMER!

Toczek typu "Smartie" ozdobiony czerwienią
Spontaniczny wybuch czerwieni
w stylu hiszpańskim


Preview mojej stylizacji na wesele! Nie mogę się już doczekać soboty!

Toczek w turkusie zdobiony koronką identyczną jaka będzie w sukience!
pomysł na neony - stworzony na domodi.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...