środa, 21 listopada 2012

Gone crazy. Back in next post.










 All Photographs - Arek Rząd/ Red Room

I have gone a bit wild in this one. All around blogs you can see burgundy jumpers, warm boots  and scarfs. I probablu look like the person going to a theme beach party:)/ But I hopt this look will breal a little the dull autumn looks so far. 
This is a bit crazy, spontanious mix. But I just wanted to take photo of this head piece in any set:). Hard to guess the inspiration but I think overall the result is OK:).

Zaszalałam moi drodzy, stylizacyjnie. Gdy w koło burgundowe sweterki i botki ja przebrałam się jak bym się wybierała na imprezę tematyczną na plaży. Ale mam nadzieję pozwoli to wam trochę odetchnąć od tych wszystkich ciężkich warstw:) 
To stylizacyjna zabawa. Straszliwie chciałam założyć i sfotografować na sobie pióropusz "Amidala".
Lubię przełamywać normalne stylizacje takimi oto miksami. Mam zamiar tworzyć ich więcej, wyłamać się nieco  z panującej pory roku i zaskoczyć was od czasu do czasu:)

Top - ROSS, bracelet - Saadia, head piece - Expose Akcesoria, Shorts - H& M




1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...