wtorek, 23 kwietnia 2013

Fashion Week Łódź, dzień pierwszy

Przyjazd na Fashion Week okazał się dla mojej pracowni ogromnym przedsięwzięciem. Zabraliśmy ze sobą na stoisko setki ozdób i zadaniem na dzień pierwszy było zorganizowanie tego pozornego chaosu. Naszą siedzibą na noc był Hostel Flamingo, który polecam wszystkim z całego serca. Jeśli planujecie wypad do Łodzi i nie chcecie przepłacić, polecam to nowoczesne miejsce. 
Na pierwszy dzień ubrałam się swobodnie ale ponieważ pogoda piękna i 24 stopnie, to sukienka okazała się strzałem w dziesiątkę. 
Już pierwszego dnia miałam okazję oglądać pokaz Bereniki Czarnoty i jej propozycji na jesień/zimę 2013. Wspaniała kolekcja i niesamowite wrażenie oglądać tak profesjonalnie reżyserowany pokaz. Reżyserem każdego z nich  była Katarzyna Sokołowska, która przez kolejne cztery dni przemierzała strefę Showroom i okolice. Jak się później okazało mit o jej niemiłym charakterze był nieprawdą, jest przesympatyczną osobą, chętnie pozującą do zdjęć z fanami. 
Pierwszego dnia wstęp do strefy Showroom był bezpłatny i zwiedziły go setki osób. Nie wiedziałam jeszcze wtedy że będzie to dopiero przedsmak szalonego festiwalu stylizacji, który w następnych dniach przybrał na sile!:)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...