poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Fashionphilosophy FASHION WEEK 2013 - przygotowania

Marzenia się spełniają! Wraz z moja pracownią wybieram się na FW do Łodzi, już za kilka dni. Jestem w ferworze przygotowań, załatwiam milion spraw na raz. Dlatego ostatnio mało publikowałam na blogu, choć mam nadzieję pisać teraz coraz częściej. Zwłaszcza przygotowywać relacje z każdego dnia targów na bieżąco z Łodzi.
Wyjazd na najlepsze targi mody był moim marzeniem odkąd wróciłam do kraju na stałe. Usłyszałam wtedy, że to jest miejsce gdzie można pokazać swoje projekty całej Polsce! Dlatego jadę fascynować!
Najważniejsze, nie będę tam jako zwykły widz ale jako uczestnik/projektant/wystawca w całej swej okazałości:) To potęguje stres ale również wzmaga oczekiwanie!
Już prawie wszystko gotowe, stoisko przygotowane, fascynatory się robią i już się nie mogę doczekać jak poznam Was w Showroom osobiście. Już teraz zapraszam na moje stoisko w strefie akcesoriów, pod numer 38! Będą niespodzianki i rabaty, będzie można również wygrać fascynator ale szczegóły poznają ci, którzy odwiedzą stoisko!
Wiec do zobaczenia wkrótce, zapraszam i pozdrawiam!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...