piątek, 25 października 2013

Czarny październik

W ramach zwalniania tempa pracy i jesiennego wyciszenia w pracowni powstaje mniej modeli. Są one jednak bardziej przemyślane, spójne i dopracoawne. 
Ostatnio prym wśród kolorów jakie wybieram są czerń i odcienie niebieskiego. Winę za to ponosi fakt, że zbliża się Halloween i inne ponure listopadowe uroczystości. Nie wiem jak wy ale ja jakoś nie jestem wielką fanką Halloween. Spędziłam ich klika za granicą i nie złapałam bakcyla na przebieranki. Jednak jeśli już stroić się w tym czasie to z odrobiną elegancji i bardzo kobieco. Oczywiście z fascynatorem lub toczkiem na głowie. Oto moje propozycje:)











Wszystkie modele z kolekcji AW 2013 znajdziecie już w butiku exposeakcesoria.pl


2 komentarze:

  1. Drugi model - niesamowicie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszę prace dyplomową na temat blogów o modzie, pilnie poszukuję ankieterów
    http://moje-ankiety.pl/respond-52998.html
    bylabym bardzo wdzieczna jakby ktos znalazl chwilke na wypelnienie
    pozdrawiam cieplo i trzymam za was wszystkie kciuki:)

    PS. przepiękne te toczki, zwłaszcza te z siatką

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...