środa, 5 listopada 2014

Patriotyzm w designie - flaga Polski i orzełek w nakryciu głowy

Jeśli nie liczyć śmiesznych biało- czerwonych czapek na imprezy sportowe to bardzo mało jest w polskim designie motywu narodowego. Wręcz nie spotkałam się wcześniej z sensownym i ładnym nakryciem głowy w naszych pięknych barwach narodowych. Jeśli nie liczyć Monik Olejnik i jej toczka z piłką podczas Euro 2012 to chyba nikt nie pokusił się o żadne tego typu motywy. 

Więc pokusiłam się ja....
Odszukałam orzełka w koronie w moim pięknym mieście. Znalazło się parę ładnych sztuk.
Potem trzeba było znaleźć odpowiednio czerwony filc.
Koncepcji było kilka.
Powstało "Pride" i "Glory "...w fazie konceptu jest jeszcze "Victory" ale jak tylko będzie chwila i on powstanie. 

Nastał listopad, czas Dnia Niepodległości, meczu Polska- Gruzja ( to już 16 listopada - trzymamy kciuki z pogromców Niemiec) i czas by powoli myśleć o prezentach na gwizdkę. Kto wie do kogo trafią te modele!
Jednak nie ważne gdzie, ważne że po raz kolejny udało mi się kreatywnie "wyszumieć" i zrealizować mój szczwany projekt. Jak wam się podoba? Czy zadbałam o odpowiedni  szacunek dla godła i barw narodowych?







Niniejsze modele znajdują się w dziale TOCZKÓW na mojej stronie
http://www.exposeakcesoria.pl/pl/c/TOCZKI/44

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...