wtorek, 17 lutego 2015

Najnowsze projekty na wiosnę - nowe, ekscytujące kształty toczków!

Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale jak zabieram się do nowych projektów ozdób to po prostu kipię energią i pozytywnym nastrojem. Chcę w moich projektach przekazać wam tę radość. Ciesze się gdy widzę skończony po dwóch dniach toczek i wiem, że włożyłam w niego całe serce. Zdarte palce, nadwyrężone oczy, ale warto było. 
Dostałam niedawno nowe bazy (hat blocks) i od razu zabrałam się do pracy. Efekty już są w dziale nowości fascynatorów na www.exposeakcesoria.pl
Ale na tym nie koniec, już robią się nowe, ekscytujące kolory i faktury. 
Czekajcie na więcej!


















2 komentarze:

  1. wow idealne pod każdym względem. Takich cudeniek nie mam w swojej kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  2. a czy to trzyma się głowy?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...