niedziela, 8 marca 2015

Wywiad w Czwórce - fascynatory w Polskim Radiu

Mam to niebywałe szczęście, że robie to co kocham. Projektuje, wyrażam siebie i na dodatek można jeszcze nazwać to pracą na pełny etat. Ale prawdziwią wisienką na torcie jest to, że przy okazji tego całego szaleństwa zdarza się też, że spełnię jakieś swoje mniejsze marzenie.
Wyprawa do radia Czwórki była właśnie takim marzeniem. Od lat słucham tej rozgłośni i jestem fanką większośći audycji. Tymbardziej cieszył mnie wyjazd do studia by opowiedzieć o swojej pracy.
Było przemiło, lepiej niż sobie wymyśliłam, podpatrzyłam nieco radiowe zaplecze i świetnie się bawiłam. Pozdrawiam prowadzącą Beatę Kwiatkowską i Renatę Żuchowską! Serdecznie też dziękuję Tamarze  ( MacademianGirl ), która w ostatniej chwili zgodziła się by mnie delikatnie wesprzeć na antenia. Tamarka, jesteś the beściara!
Kto nie miał okazji słuchać, ten może odtworzyć sobie audycję z linka.
Pozdrawiam przy okazji wszystkich fanów Czwórki
SIĘ FASCYNUJE  SIĘ!

LINK
http://www.polskieradio.pl/10/3964/Artykul/1392434,Toczki-kapelusiki-fascynatory-moda-retro-w-nowej-odslonie












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...