niedziela, 24 lutego 2013

PANTERKA w duecie z woalką

Czasem zdarza mi się zakupić płaszczyk nico bardziej szalony niż jednokolorowy. Tak stało się kilka lat temu ( chyba 4 ?) w Irlandii kiedy to skusiłam się na ten cętkowany płaszczyk. 
Wyciągam go na każde elegantsze wyjście zimową porą i służy mi wyśmienicie jako ciepłe okrycie przed mrozami i wiatrami. W dzisiejszym zestawie dodałam delikatny jak mgiełka toczek z woalką. Jest akcentem podkreślającym perefkcyjne wymalowane oko. Przy okazji mojego blogowania wciągnęłam do współpracy Gosię Wojciechowską i tak oto w stylizacji pojawiał się profesjonalny makijaż. Gosia dobrała kolory i rodzaj makijażu. Jako że w tych sprawach jestem raczej laikiem zdałam się na jej profesjonalizm. Więcej o makjażach Gosi na jej fan pageu na FB Małgorzata Wojciechowska Make-up Artist .
Współpracowałam z  nią przy okazji mojej ostatniej sesji dla Expose i powiem wam szczerze takich profesjonalistów jak ona ze świecą szukać! 
Toczek z tego zestawu pojawił się także przy okazji wywiadu telewizyjnego jakiś czas temu. Wtedy był zestawiony z kwiatowa sukienką i skórzaną kurteczką. 

SEE ENGLISH BELLOW
















Coat - F&F, Dress and necklace - New Look , toque - Expose 



Sometimes I buy something little more crazy than a plain coat. I purchased this coat few years ago in Ireland ( probably 4). Since then I use it every time I go out in winter time for a fancy party. It protects me from all this cold and wind and  gives my look a glam touch. 
I added simple veiling toque to this set and it’s a perfect addition to a professionally made make-up. A make-up done by fab make-up artist Małgosia Wojciechowska. You can see her works by going to her FB page  Małgorzata Wojciechowska Make-up Artist .
The perfect collaboration between us is unique and I hope it will last for a long time.  Besides perfect make-up goes well with a perfect fascinator!;)


4 komentarze:

  1. Wyglądasz bardzo ładnie. : ) Panterka i burgund to ładne połączenie.:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cherry to bardzo miłe! Dzięki że zaglądasz!:)

      Usuń
  2. super futro i sukienka, pieknie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...