piątek, 15 marca 2013

Neon i paski

Czarno-białe paski rządzą obecnie wyobraźnią blogerek i tych śledzących trendy mody. Pojawiają się na spodniach, bluzkach itd. Ale nie widziałam jeszcze ich na toczku! Zatem ponieważ toczki to moja specjalność prezentuje interpretacje tego wzoru na głowie. Przez krótki moment było z nami słońce i udało mi się zrobić wiosenną stylizację z zimowym akcentem w postaci mojego ukochanego neoneowego swetra. 
A co znaczy HIP wypisane na toczku ze pomocą ćwieków?... to już pozostawiam Waszej swobodnej interpretacji:)







All Photos by - Karolina Matuszewska  

Trench coat & sweater - Primark,
 Bag - Awear,
 Dress - H&M,
 multi ring - Glitter,
 Sunglasses & shoes - New Look,
 Toque - Expose

Kilka moich nowych projektów związanych z trendem czarno-białym





6 komentarzy:

  1. Ciekawa kombinacja aczkolwiek nie lubie nakryc glowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się kiedyś przekonasz:) pozdrawiam i dzięki za odwiedziny

      Usuń
  2. Uwielbiam! Rewelacyjnie wygladasz- a paski sa moim osobistym hitem wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki niepozorny wzór a jaki hit! :) pozdrawiam

      Usuń
  3. pięknie wyglądasz;) te toczki (czy jak to się nazywa;) ) wyglądają pięknie!:) świetne wykonanie:) bardzo się ciesze ze paski beda hitem wiosny:))

    dodaję koleżankę z grupy do obs;)) i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karna, paski tez są dla mnie ekstra motywem ale powoli widzę ich za duuuużooo:) pozdro

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...