czwartek, 10 kwietnia 2014

Fokus na - kwiaty na toczku (oversize!)

Jeśli moje fascyantory są z czegoś znane, to z nie trzymania sią utartych szlaków. Nie potrafię po prostu klepać tych samych wzorów co inni. Prosty toczek z kokardką owszem, znajdzie się w kolekcji ale musza się w niej znaleźć też konkretniejsze modele. Takie jakich nie powstydziłaby się kreatorka z angielskiego atelier.  Polskie fascynatory jeszcze raczkują ale ja lubie wyskakiwac nieco przed szereg z moimi pomysłami. Czasem są one, powiedzmy szczerze, mało komercyjne. Są natomisat idelane na sesje zdjęciowe albo na bale karnawłowe. 
Przecież nie o to chodzi by wszystko było malutkie i na jedno kopyto, prawda? Twórca tworzy czasem tylko po to by wyzwolić swoją kreatywność. Po to też powstał model "Primavera" :) I jak każdy inny mój szalony pomysł, już cierpliwie czeka na swojego amatora:) 
http://www.exposeakcesoria.pl/pl/p/Primavera/783














5 komentarzy:

  1. Dla mnie jak najbardziej ciekawie ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne! z kwiatami nie można oderwać od nich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dawna marze o toczku, ale nie mam jakoś odwagi, by się w końcu na niego zdecydować. Te na zdjęciach- cudne!/ dearpopinjay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Popieram "przed szereg";-)

    W wolnej chwili zapraszam na www.mayoume.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia wyszłyby genialne z tym na głowie, aaa!

    A ja zapraszam do siebie, dopiero zaczynam blogowanie, ale jeżeli Ci się spodoba, możesz zaobserwować, to zawsze motywuje :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...